Rezultati prikaza u novom

Uz dopune izgleda interfejsa, Google je nedavno dodao tri metrike u "AdSense ad Review Center"

Ocena prikaza pokazuje da li oglas ima visok, srednji ili nizak broj prikaza na dnevnom nivou u poredjenu sa ostalim oglasima na Vasem web sajtu.

Status oglasa identifikuje da li je oglas aktivan (nedavno prikazivan) ili ne. Ako je oglas aktivan, veca je verovatnoca da ce se oglas pojaviti u narednih nekoliko dana. Ako je oglas nekativan, i dalje je moguc ponovni prikaz, ali sto duze oglas bude neaktivan, sve je manja mogucnost je da ce se prikazicati.

Istorijski trend pokazuje da li se broj prikaza na dan za oglas povecao, smanjio ili ostao isti (stabilan), po informacijama "Google historyc data"

Google je takodje dodao "Find Realted Ads" link kako bi prikazao oglase sa istom destinacijom stranice. Imate mogucnost da odobrite ili blokirate slicne oglase.

Kontakt linkovi